Vores kunder har talt

Vi har taget temperaturen på os selv
Man kan kun blive bedre, hvis man lærer af sine erfaringer og imødekommer kundernes ønsker og behov. Derfor gik vi i 2015 i dialog med kunderne og gennemførte en tilfredshedsundersøgelse lige umiddelbart efter endt værkstedsbesøg.

Vi bad kunderne om en samlet vurdering af værkstedsbesøget fra en skala fra 1 til 5 med score 5 som det bedste. Hele 81% gav deres besøg en karakter på 5, mens 19% gav deres værksted scoren 4. Men her stopper tilbagemeldingerne ikke. 99% ville gerne anbefale værkstedet til andre, hvor bare 1% ikke ønskede at give deres anbefaling videre i deres netværk.

Hele 97% var i dialog med deres værksted om det arbejde, der skulle udføres, og i 98% af reparationerne blev tidsrammen overholdt i forhold til den indgåede aftale. Den faglige rådgivning får også topkarakter, 86% mener at den var i top med scoren 5 point, mens 14% gav rådgivning 14 %.

Det siger..

vores-kunder-har-talt_artikkel.jpg